Wycieczka do Wrocławia

Dnia 6 czerwca o godzinie 3:00 klasy 4-8 wyruszyły na wycieczkę do Wrocławia. Nim dotarliśmy do celu podróży, obowiązkowo zatrzymaliśmy się w McDonaldzie. O godzinie 10:00 spotkaliśmy się z przewodnikiem, który opowiadał nam ciekawe historie na temat: Hali stulecia, fontann, Ostrowa Tumskiego oraz Katedry. Zwiedziliśmy jeszcze Stare Miasto, Rynek, Plac Solny i główny punkt tego dnia – Panoramę Racławicką. O godzinie 17:00 uczniowie zmęczeni długim dniem z zadowoleniem udali się na bazę noclegową do hotelu „Jasek Premium”.

Drugi dzień zaczęliśmy wcześnie rano od Stadionu Wrocław, który zrobił na nas wielkie wrażenie, tym bardziej, że kilka dni wcześniej nasza reprezentacja  wygrała tam z Walią. Następnie udaliśmy się do ZOO. Duże wrażenie zrobiło na nas Afrykarium. Po kilkugodzinnym zwiedzaniu udaliśmy się do Centrum Historii Zajezdnia przypominając sobie historię Polski w latach 1939-2016.

Każdy z nas zabrał część Wrocławia ze sobą i na pewno będziemy do tej wycieczki miło wracali wspomnieniami.

Serdecznie dziękujemy Radzie Rodziców za duże dofinansowanie do wycieczki szkolnej do Wrocławia.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.